Lördag

Idag är det lördag och helg! En helg jag kan spendera med min älskade familj. Inget jobb, känns konstigt samtidigt :)

Rickard ska meka lite idag, skönt med extra pengar. Själv så tror jag att jag och Theodor ska försöka hitta på något, vad de blir de vet jag inte än ..
Ikväll när Theodor somnat så ska vi åka bort till några vänner och grilla samt dricka gott. De ska bli trevligt :)

Igår var jag och tog mig en ridtur igen. De känns roligt att ha ett intresse, något att göra förutom jobb och familj. Som liten red jag ju också, vilket var några år sedan. Tror de är just därför de är extra roligt att man nu har tagit upp det igen :) bra träning ger de ju också, vilket är ett plus!

Nu ska jag ta och skölja ut blekningen som jag har i håret. Utväxten var utav denna värld ..

Ha en bra dag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback