Söndag

Godkväll!
 
Igår var jag ju som sagt ut, kvällen blev väl inte firekt vad man hade tänkt sig. Var hos Evve och förfestade och åkte ner på stan vid tolvtiden. Jag kände mig inte alls så påverkad som jag egentligen borde ha gjort. Drack 7 st alkoläsk hemma hos henne och kände knappt av de. Vilket var konstigt då jag så sällan dricker. 
När vi väl kom ner på stan och stod utanför en av krogarna så drack jag upp de lilla som var kvar i den sista flaskan jag hade och gick sedan in. Beställde en cider på en gång och började dricka den och då sa de i princip PANG. Jag blev full, kände mig vimsig och världen började snurra lite, samt att jag hade grymt ont i magen :/ 
 
Jag kände att jag inte ville fortsätta mer utan valde att åka hem för att slippa må sämre. Ringde min skjuts och strax efter ett var jag hemma. Så de blev ungefär en timme ute på stan. Haha!
Men de var roligt att få umgås med folk som man inte träffar så ofta. Men de var väldigt skönt att få komma hem igen till mina pojkar tidigare än beräknat. 
 
Då jag kom hem var Theodor vaken och kikade på mig från hans säng. Han klev upp och skulle sätta sig i soffan, men eftersom att de var natt så kunde vi ju inte direkt sitta uppe, så han fick sova med oss resten av natten :)
När man senare vaknade på morgonkvisten så mådde man ju inge vidare, trots att jag hinkade i mig vatten innan jag la mig då jag kom hem. Jag fick ett glas vatten och en ipren av Rickard och sedan sov jag vidare en stund. Han och Theodor hade vare vaken en stund just då. 
 
När jag sedan vaknade igen så var jag piggare. Huvudvärken var borta, vilket var otroligt skönt! Men jag har varit bra trött och seg annars idag. Så dagen till ära har vi bara tagit de lugnt, vilket var så skönt!
 
Imorgon är de dags att påbörja andra veckan på praktiken. Känns roligt att komma tillbaka igen. Trivs ju så bra så de är aldrig så att man gruvar sig för att kliva upp eller så. :) hehe..
 
Nu ska jag ta vara på småtimmarna och mysa med min älskade! ♥
 
 
Instagrambild sedan gårdagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback