Måndag

Måndag igen och ännu en ny vecka har startat. 

Igår blev det jobb för mig. På Åsta, trivs så bra där. Det är så roligt och komma tillbaka dit. Har ett pass inbokat på torsdag då jag också ska jobba där :) roligt!
Sedan efter jobbet så åkte vi till mamma en stund. Blev bjuden på mat och Theodor fick leka lite med Silje som fortfarande var kvar :) och jag myste lite med valparna som mammas hundar har fått :) sedan åkte vi hem, Theodor fick sig ett bad och sedan var de dags för han att sova. Han var supertrött och somnade på en gång :)
Jag och Rickard var också väldigt trötta så vi gick och la oss vid halv tio ;)


Nu är vi vakna och Rickard har åkt iväg och jobba. Jag och Theodor sitter i soffan och tittar på Barnkanalen och Liza leker med Titos ❤️ Snart ska vi göra oss klar och åka på dagis. 
Efter att Theodor är lämnad på dagis så ska jag slänga i nån tvättmaskin och plocka ihop lite här hemma innan jag beger mig till birsta och ska storhandla mat. Alltid lika roligt, haha!

Nu har jag några lediga dagar också. Jobbar bara torsdag och fredag denna vecka, härligt :)


Nu ska jag dricka mitt kaffe innan de är dags att göra sig klar :) ha en bra dag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback