6 dagar

Idag är det 6 dagar kvar tills jag, mamma och Lotten åker ner till Stockholm för att hämta vår hund. Lotten ska även hämta en hund där nere :) det är en liten pomeraniantik och är hur söt som helst. Det ska bli så roligt att bli hundägare. Rickard sa inte så mycket då jag väl hade bestämt mig för hund. Han har länge velat ha hund han också, dock så har han velat ha en chowchow, vilket jag kan förstå. Dom är fina dom med, men eftersom att vi har två katter osv så blir de en liten hund som blir vår nya familjemedlem.
Bara du blir nöjd så är jag nöjd, fick jag till svar. Jag älskar min pojkvän som är den finaste och snällaste jag någonsin träffat! Puss på dig!

Lägger ut bild på henne då de är dags för oss och hämta henne så håll utkik ;)

Nu ska jag göra klar Theodor och åka iväg med han på dagis :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback