Helg

Nu är helgen snart förbi. Jag jobbade igår och jobbar även idag. Jag sitter nu på jobbet och väntar in en arbetskamrat och dricker kaffe :) idag jobbar jag 7-15. Efter jobbet så sticker jag hem, packar ihop lite saker och sedan åker vi till Jeanette, Theodor's faster. Han ska få sova där tills imorgon eftersom jag var dum och tog på mig jobb då de är planeringsdag på dagis. Men de är tur att de går och lösa i alla fall. 
Vi skjutsar dit honom idag eftersom att de är en bit och åka och vi hinner inte göra de imorgon innan vi börjar jobba.

Det är andra gången han sover borta sedan vi fick honom. Vilket kommer kännas otroligt konstigt. Att inte ge honom välling på kvällen, inge nattning eller sådana saker. Blir rena semestern. 
Han kommer ha skoj, de är jag helt övertygad om. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan "sparka" igång denna arbetsdag! Ha en bra dag :)



Mammas hjärta brukar låna pappas strumpor ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback