Nytt inlägg

Nu är de dags för ett nytt inlägg igen. Har haft ett uppehåll nu, men nu ska jag ta igen det :) 
Har nu nyss kommit hem efter att ha varit och storhandlat en massa mat och blöjor. Ja allt sånt som de var slut på här hemma. Så nu är kylen, frysen och skafferiet åter uppfyllt igen :).. 

Den här veckan är de lite roligheter samt jobb inbokat. Ska jobba tisdag, onsdag och torsdag. Men torsdag måste jag försöka se om jag kan byta eller så med någon då vi ska iväg och kolla på en lägenhet under en del av tiden som jag ska jobba.. Vi får se hur jag ska lösa den biten.. Sedan jobbar jag natten mellan lördag och söndag också. 

Nu har jag inte tid att skriva mer. Måste ut med Liza och sedan ska jag se ensam mamma söker! :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback